סינון

מלא את הטופס ושפים נבחרים יחזרו אליך עם הצעת מחיר

ללא כל התחייבות!

* המסומן בכוכבית אלו שדות חובה

שף פרטי לדגים ומאכלי ים

שף פרטי לדגים ומאכלי ים

כאשר אנשים חושבים על קייטרינג לאירוע, הם בדרך כלל חושבים על אוכל בשרי גנרי, שלא תמיד עומד בציפיות. עם זאת, באירועים מסויימים יש אפשרות להשקיע יותר באוכל ולספק משהו מיוחד, זה לאו דווקא חייב להיות באמצעות בשר איכותי, אלא באמצעות אוכל שונה ולא קונבציונאלי, כמו דגים ומאכלי ים. דגים ומאכלי ים הם מוצרי גלם ייחודיים ומעט מורכבים כאן בישראל, לאור העובדה שהרבה אנשים שומרים על כשרות ו/או נרתעים מדגים, אך יש הרבה מאוד אנשים שנהנים ממה שיש לים להציע.

חוויה קולינרית יוצאת דופן

שף פרטי לדגים ומאכלי ים יכול לספק חוויה קולינרית יוצאת דופן, שכן מרבית המאכלים והמנות, הם לא משהו שניתן לראות בכל בית. זה יכול להתחיל עם מנות קונבציונאליות יחסית כמו דגים מבושלים או מטוגנים, לצד סושי, אך בארסנל של מאכלי הים יש גם סשימי, סביצ'ה, וכן שרימפסים ומולים, אשר מהווים מעדן עבור הרבה חובבי אוכל, פודיז ואנשים אניני טעם. המנות יכולות להשתלב עם מגוון רב של מרכיבים, ולייצר ארוחה שהיא בלתי נשכחת.

להרשים את האורחים

באירועים רבים קשה מאוד לייצר אוכל איכותי המוני, ולרוב זה מסתיים בבשר בינוני עם תוספות פחות מרשימות. כאשר יש אירוע עם הקהל המתאים, ואפשר להשקיע באוכל איכותי ומורכב יותר, אפשר להרשים את האורחים הרבה יותר בעזרת שף פרטי לדגים ומאכלי ים מאשר עוד ארוחה בשרית שהיא אינה מיוחדת או יוצאת דופן. שף פרטי לדגים ומאכלי ים הוא שף שמספק חוויה שונה, כזו שמביאה את הים לצלחת, ומספקת מנות שברוב הסיכויים, אנשים אוכלים לעיתים רחוקות, אם בכלל.

רק מחכים לסוף

קייטרינג הכולל שף פרטי לדגים ומאכלי ים הוא כזה שיכול לשדרג את האירוע עם אוכל שלא מצפים לקבל באירוע המוני. בנוסף, לא צריך להתפשר על קינוחים פרווה, ואפשר אף להגיש קינוחי בוטיק חלביים, או כאלו שכוללים מרכיבים מהים (מופתעים? חכו לארוחה). קייטרינג הכולל דגים ומאכלי ים הוא מגוון יותר, ולבטח מיוחד יותר, ולכן, הוא מאפשר לייצר ארוחה טעימה ומיוחדת מהמנה הראשונה ועד לקינוח האחרון.

 

מצא שף פרטי לדגים ומאכלי ים
דילוג לתוכן